2009. október 31., szombat

Saját munka

Nem csak beszélek erről a kézimunkáról, itt van végre a bizonyíték.



Természetesen először nem találtam meg a képeimet, mert jól el vannak rendezve, csak a több ezer könyvtár közül nem tudom hova van bekategorizálva a kézimunkákról készült képekkel teli, de ez nem is volt olyan nagy gond. Ma süt a nap, lehet fényképezni. Remek ötletem volt, csak két probléma adódott. Az egyik, hogy a kép a falon van bekeretezve, üveg alatt, és süt a nap. Visszatükröződött. Amire végre megleltem a megfelelő szöget és kattintani akartam, villogott az akkutöltést mutató ikon, és szó nélkül bezárta az objektívet.:-)

De mégis itt van!!! Íme az én első hosszúöltéses munkám. Emlékszem, esténként varrogattam, egy hét alatt elkészült. Utána már csak annyit költöttem a keretezésére, mint az alap és a fonal együttvéve:-( Aki kézimunkázik, azt hiszem tudja ezt. De legalább a keretezőnek nem ez volt az első kézimunka, amit látott:-)

A többit is bemutatom majd, összesen 4 teljesen elkészült, keretezett hosszúöltéses képem van, és egy félig kész.